21 Temmuz 2009 Salı

intihar fiilen yapılan bir eylem olmayabilir


seninle aramızdaki derin boşluktan..








- eksik bir şeyler vardır.
- tamamlanamaz şeyler olmalıdır.
- çünkü bazı şeyler çok acıtır..
- beni senden oldum.

seninle aramızdaki boşluğa düştü, duygularımı anımsatan bütün anılar..

şimdi dönüp bakınca seni göremediğim kenar köşe yerlerde, söze dönüşüyor dilimdeki tat.

içime düşen. içimden düşen. senden kalanlar.

ve ardımda kanat çırpmaya yeltenen kuşlar.
bir kış gününde başlıyor, yaşananlar. mevsimlerde bitmiyor,
mevsimlerle bitmiyor, üzerimizde kalıyor, zamana dair kalıntıları, hayata sığmıyor. yaşayamıyoruz.

neyi tekrarlıyor , çocuklar, hece hece. harf harf. zaman zaman.
oyuna dönüşüyor hayal kurmak, gerçekle arasındaki anlamsızlıktan.

çünkü adı vardır, çünkü sözde kalmamıştır. bir şeyler doğarken anne
karnında, bir şeyler eksik kalmaya başlamıştır. doğmakla ölmek arasındaki
yaşamdan önce, doğmaya hazırlanan beden ve ruhun karmaşasında eşleştiğimiz kendimiz.
huylarımız kuruyor zaman askılığında.
kendimize çevirdiğimiz yüzümüz. ve bizden çevrilen yüzler.

dilimize çevirmeye çalıştığımız romanlar gibi, hayata çevriliyor, kimliğimiz.
kişilik oluyor, insan oluyor, ruh oluyor. sonra paramparça..
parça parça.

ve beni doğuranla benim doğurduğum arasındaki, renk farkında bile..
-renk ve huy değişimi. ton farkından dolayı uyumsuzuz.

hayat uyuştuğumuz değildir.
beynimin almadığı, bütün faaliyetler, karıncalar gezinirken düşüncelerimde,
biraz sevgiye eriyen üzüntümde, ya da anlamsız bir kaç sözde.. ölmek anlamını hiç yitirmiyorsa.
doğmak, kimi ne kadar ilgilendiyor. ölene dek binlerce kez doğmaktan bahsediyorum.
anne karnından çıkmanın mucizesi, kimseye dert olmazken, hediye paketine sığdırılan, varlık mücadelesinde.
seninle benim aramdaki boşluğa düşüyor, hayatım.
tuz buz oluyor, insan halim.

inadına azalan, eksi sonsuzla artı sonsuzdan önce, seninle benim aramda, ya da boşlukta.
intihar etmek fiilen yapılan bir eylem olmayabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tükendiğim yerde..


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones