19 Temmuz 2009 Pazar

kaçmak üzere yazılmış

KaçmaK ÜzereyiZ.

giden :

İyi davranmadılar bize.
Kanımızın rengi değişti.
.bozulduk.
Dilimizdeki sözün tadı değişti...
Şimdi acıyor tenimiz..
Soğumuş işte kalbimiz..
Sevilmeyi bekliyor şimdi bizi kovan sokaklar..
Oysa ben artık hatırlamıyorum ilk kimin ismini unuttuğumu ..
Annemin yüzü silinmiş hafızamdan..
Ülkesinden kovulmuş iki yalnızdık onunla oysa..
Birbirimize kimdik, hiç bilmedik.

Kanımızın rengi kayboluyordu, onunki biraz daha kirliydi, benimki biraz daha pak.
(tam tersi olma ihtimali.)

..burun deliklerimizden hayatı soluyorduk..

Sonra öbek öbek içimizde bölündü zaman.


Kayboldu yaşamak,
Bir uçurum gibi değil uzun bir çöl gibiydi hani..
Suyunu bulamadan bizde...
Kayıp gitti ellerimizden.

Ölümü ikimizde beklemezdik..
Kalplerimizi ellerimizde taşımıyor muyduk. el bebek gül bebek.
Dinlenmeliydik.
Bilemedik.

Hiçbir şeye vakit bırakılmadan alındık dünyadan..
Hep isterdik..başka bir gezegene gitmeyi.. Şimdi başka bir dünyanın kapısında ağlamayı bekliyoruz; ağarsın diye yüzümüz..
İç içe geçmiş halimiz.. Bir denizin kıyısında buluşmuştuk, şimdi denizin derinliklerinde bulunuyoruz onunla..

Hayat bizi oralara kadar götürmüş.
Diğer kıyısına varmak sadece hayalimizdi.

Hayallerin gerçekleşmesi bizim dünyamızda tersti..

Ayrı düşmek üzereyiz şimdi..
Üzülecek halimiz yok.
Ruhumuz çoktan terkedilmiş bedenlerimiz tarafından.
Onu görmeyi özleyeceğim, sabah beni uğurladığı kapıdan.

Onu görmenin ne demek olduğunu unutmaktan korkuyorum..
Ona dokunmanın dilini hatırlayamamaktan kaç kez defa daha öleceğimi bilmiyorum..
Biliyorum: Bir uçurum değildi hayatımız..
Oysa şimdi bir patikadan aşağıya yuvarlanıyorum onsuz..
Diğer tepenin başından da o..
Şimdi bilmem: Hangi ölüm kucaklayacak bilmem, ayrı sokakların koynunda.

,kalana yazmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tükendiğim yerde..


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones