23 Mayıs 2010 Pazar

Try Again..

Yağmurun altında tek ıslanan ben olmak, Güneşi yaktığı bir tek ben.. Saçımı başımı yolsunlar isterdim, Eğer Duygu yoğunluğundan ölmek yerine eski püskü bir arabanın altında yanlışlıkla ölmeyi yeğlememiş olsaydın, Tam olarak bilmem kaç yıl bilmem kaç yaşanmamış gün bilmem kaç durmuş saat oldu, ve ben hala ölümünü kutluyorum, saygı görmeyen yüzümde. Müsait bir yerde indiriyor hayat beni, seni bulabileceğimi sandığı bir yere. Hiçbir şey görmemek Hiçbir şey düşünmüyor olmak Ve duymamak, sana mı gidiyor. Aradığımız kişilere bazen ulaşamamak, iyi niyetten sayılıyor. Bırak, gitsin, bırak git.
Bütün şarkılarda aynı kelimeler geçiyor.

1 yorum:

  1. aslında çok değerli bi insansın kusuruma bakmazsan sevinirim.

    YanıtlaSil

tükendiğim yerde..


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones