11 Nisan 2009 Cumartesi

ruhuna sinmiş uğur böcekleri, deniz minareleri, nazar boncuğu,...



ikisi bir arada yalnızlık...
şekersiz...

ah lütfen biraz daha tatlandırıcı...

şeker dokunuyor...

konuşma çizgisi...

daha fazla susabilir miyiz.

zaman nasıl da geçmiş...

koynumda
yılanlar
ölmüş...

ben zaten seni bile.

önceden çocuktun
oysa...
şimdi ellerin büyüdü
tırnakların uzadı...

erkekten cadı da olurmuymuş denenecek kadardın...

hiç bilmediğim bir dilde konuşmayı mı öğrendin...
çözüldü dilin
aldanmadım...

tek kelime
tek cümle...
kimse kimseyi bu kadar kısa anlatamadı...
tanrı 7 günde dünyayı yaratmış...

nasılsın

nasılım

başladı bitti.
olmuyor
ne ben senle
ne kimse kimseyle konuşamadı...

ne kadar yalnızsın.
her yere yazmayı istedin...

nasıl bir büyüdür ki...
bozuldu...
tuttaramadın...

gülme
çünkü bu kadarı yeter.
gidiyorum...
- gitme
diyemezsin...
soğuğum üşengecim ve olmadım.
güzelsin
belki değerli.
kim kim de farklı...
kimse kimseye insan bile olamadı...

kelimenin oyunu.
kelime oyunu
sen seversin her türlü halini.
yüklemlerin zincirini kim bozacak...

kelimesiz oyun
oyunsuz kelime
kelimenin bensiz hali...
yalnızlık benim mi
şimdi kimse kimseye dur diyemez
kimse kimseyi tutamaz
kimse kimseyi zaten tutamadı
en çocuk hali
en yalan
hali
yani sana hiç inanmadım
bir rüzgardır
gelir geçer
unutma ki havada kalamayız düşeriz...

bir parça çikolata
lütfen daha katkısız
daha sert. süt
yaş
gürültüüüü...

-...

kırılmışsın aynada..
kaybolmuş boncuklar cebinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tükendiğim yerde..


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones